Werken bij SAB – Hoofdkantoor

Kantoorbanen in bedrijfscatering

Alle collega’s op het hoofdkantoor zorgen er samen voor dat de cateringmedewerkers in de bedrijfsrestaurants en schoolkantines hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. De verschillende afdelingen werken nauw samen: van het bedenken van een mooi restaurantconcept tot de creatie ervan, het inwerken en begeleiden van operationele medewerkers en het realiseren van nieuwe initiatieven, acties en themaweken. Bekijk hieronder onze openstaande vacatures.

Heb je interesse, maar staat jouw ideale vacature er niet tussen? Open sollicitaties zijn altijd welkom! Stuur je cv en motivatie middels het sollicitatieformulier en wie weet drinken we binnenkort samen een kop koffie.

Telefonist(e) – 20 uur per week – Hoofdkantoor ‘s-Hertogenbosch
Gastvrije, veelzijdige telefonistes opgelet! Ben jij op zoek naar een parttime functie op een dynamisch hoofdkantoor? Ga aan de slag als telefoniste bij SAB Catering!

SAB Catering is samen met Appèl en Markies Catering gevestigd in een prachtig hoofdkantoor aan de rand van ’s-Hertogenbosch. Deze ondernemende organisatie is op zoek naar versterking voor het gastvrije team dat de telefooncentrale beheert! In deze functie als telefoniste werk je 20 uur per week, tussen 08.00 en 17.30 uur. Ben jij gastvrij en super flexibel, zowel in werktijden als in diverse werkzaamheden? Dan zoeken wij jou!

Als telefoniste bij Markies vliegt je werkdag om! Jij bent hét eerste aanspreekpunt van de organisatie, voor zowel collega’s als externe partijen. Binnen no time laat jij een professionele indruk achter, ongeacht de piekmomenten van de telefooncentrale. Je bent in staat om onwijs snel te schakelen en meerdere ballen in de lucht te houden. Terwijl de telefoontjes binnendruppelen, verbind je nog vlug de huidige beller door naar een collega. Dankzij jouw stressbestendigheid en gastvrije instelling sta je iedereen vriendelijk te woord en help je ze met de meest uiteenlopende vragen. Als jouw collega van de receptie afwezig is, ben jij de aangewezen persoon die deze gastgerichte rol overneemt.

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Jij hebt gastvrijheid hoog in het vaandel staan!
  • Jij hebt oog voor detail en gevoel voor kwaliteit en service.
  • Je bent dienstverlenend en altijd bereid om te helpen.
  • Je kunt perfect inspelen op wensen van collega’s en externe partijen.
  • Je kunt razendsnel schakelen, bent stressbestendig en oplossingsgericht.
  • Je bent relevante computerervaring.
  • Je draait je hand niet om voor licht administratief werk.
  • Je bent flexibel inzetbaar van maandag tot en met vrijdag.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van ’s-Hertogenbosch.

Wat serveert SAB Catering?

  • Een functie als telefoniste voor 20 uur per week;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Flexibele diensten van maandag tot en met vrijdag;
  • Gunstige werktijden tussen 08.00 en 17.30 uur;
  • Een prachtige werkomgeving, prettige werksfeer en een gezellig team collega-telefonistes.

Is deze baan jou op je lijf geschreven?

Kun jij ons overtuigen met jouw passie, maar bovenal met jouw persoonlijkheid en drive? Reageer dan direct en stuur een motivatie en cv via onderstaande button.

Voor vragen over de vacature of de sollicitatieprocedure zijn wij op alle werkdagen tussen 14.00 – 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 145.

SOLLICITEREN
Grafisch vormgever – 40 uur – Hoofdkantoor ‘s-Hertogenbosch

Creatieve talenten opgelet! Ontwerp jij met gemak een pakkend logo of beeldmateriaal voor een aansprekende e-mailcampagne? Heb je passie voor eten en drinken, oog voor detail en bezit jij een flinke dosis creativiteit? Dan heeft Appèl een gave job voor je als grafisch vormgever op het hoofdkantoor van Appèl, Markies en SAB Catering.

Geen dag is hetzelfde! De ene keer bijt je je vast in een mooi logo voor één van onze concepten binnen de bedrijfscatering van SAB of maak je een infographic over onze resultaten bij de schoolkantines van Markies. Het andere moment ben je druk met de vormgeving van een magazine voor alle cateringlocaties van Appèl.

Jij vertaalt onze content naar beeld. Jij bent verantwoordelijk voor het vormgeven van allerlei uitingen zoals magazines, flyers, brochures, advertenties, uitnodigingen, offertes, video’s en nog veel meer. Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Ideeën en concepten vertalen naar professionele grafische vormgeving en video;
  • Opmaken, aanpassen en voorbereiden van marketing- en communicatie uitingen (zowel online als print);
  • Waarborgen van de huisstijl van Appèl, Markies en SAB Catering;
  • De bestaande huisstijlen verder uitwerken.

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Een afgeronde grafische opleiding op MBO- of HBO niveau;
  • Minimaal één tot twee jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Naast Photoshop, InDesign en Illustrator ken je bij voorkeur ook je weg in Première PRO. Je hebt de kennis in huis om onze organisatie verder te digitaliseren;
  • Je bent creatief en in staat binnen de huisstijl van Appèl, Markies en SAB Catering steeds weer te verrassen met nieuwe ideeën en designs;
  • Je bent proactief en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je bent nauwkeurig, hebt oog voor detail en staat open voor feedback;
  • Je hebt een creatieve, ondernemende persoonlijkheid met lef;
  • Je bent communicatief sterk ontwikkeld en sociaal vaardig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent iemand die graag meedenkt en die, samen met de afdeling, alles nog een beetje mooier wil maken!

Wat bieden wij?

  • Een fulltime functie als grafisch vormgever.
  • Goede arbeidsvoorwaarden.
  • Je maakt deel uit van een professioneel, creatief en ondernemend team!
  • Een uitdagend takenpakket en veel creatieve vrijheid.
  • Veel verantwoordelijkheid voor het uitvoeren en neerzetten van jouw expertise.
  • Een informele en energieke bedrijfscultuur en korte communicatielijnen.
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Hongerig naar deze baan als management assistent?

Reageer direct via onderstaande button en stuur jouw spetterende motivatie naar ons toe. Heb je vragen over de sollicitatie of de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 – 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 128.

SOLLICITEREN
Management assistent – 40 uur per week – Hoofdkantoor ‘s-Hertogenbosch

Sta jij bekend om jouw professionele aanpak als secretaresse? Houd jij als management assistent met gemak meerdere ballen in de lucht en verzorg jij taken tot in de puntjes? Deins je niet terug voor juridische correspondentie en maak je onze complexe organisatiestructuur snel eigen? Zie jij het daarnaast als de ultieme uitdaging om in een dynamische werkomgeving ondersteuning te bieden aan de adjunct directeur en de directie secretaresse? Ga aan de slag als management assistent bij Appèl!

“Een super afwisselende spilfunctie binnen het Secretariaat. Perfect voor organisatietalent!"

Het is jouw missie om uiteenlopende zaken perfect te organiseren, zodat de adjunct directeur zorgeloos zijn werk kan verrichten. Je verzorgt diverse secretariële werkzaamheden, zoals het inplannen van belangrijke afspraken, notuleren van vergaderingen en organisatie van bijeenkomsten. Als ondersteuner van de adjunct directeur werk je nauw samen met de directie secretaresse en een andere management assistent. Je houdt de agenda en e-mailbox haarscherp in de gaten, functioneert als universele vraagbaak en blust brandjes het liefst nog voor ze ontstaan.

Wat zoeken wij in jou?

  • Je hebt een relevante mbo-opleiding afgerond.
  • Ervaring en interesse in juridisch administratieve zaken is een pré.
  • Je hebt oog voor detail, bent nauwkeurig en werkt gestructureerd.
  • Je bent uitermate stressbestendig en gaat perfect om met druk.
  • Je bent proactief, ondernemend en daadkrachtig.
  • Je coördineert evenementen en activiteiten tot in de puntjes.
  • Je bent communicatief vaardig!
  • Jouw Nederlands en Engels is uitstekend, in woord en geschrift.
  • Je hebt affiniteit met eten en drinken.

Wat serveren wij?

  • Een uitdagende functie als Management Assistent;
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een hecht team binnen de afdeling Secretariaat;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Hongerig naar deze baan als management assistent?

Reageer direct via onderstaande button en stuur jouw spetterende motivatie naar ons toe. Heb je vragen over de sollicitatie of de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 – 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 128.

SOLLICITEREN
DTP’er / medewerker binnendienst – 40 uur per week – hoofdkantoor ‘s-Hertogenbosch

Heb jij een scherp oog voor detail en kook je over van creativiteit in vormgeving en design? Dan is dit jouw geluksmoment! Appèl, SAB en Markies Catering zijn op zoek naar versterking voor het team Binnendienst. In deze functie werk je 40 uur per week en ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de huisstijl van de organisatie.

Als DTP’er / medewerker binnendienst werk je in een informeel en getalenteerd team op het hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Samen met jouw collega’s voorzie je alle nieuwe én bestaande cateringlocaties van diverse communicatie uitingen. Denk aan menukaarten, posters, flyers, stickers etc.

Jij bent een belangrijke, ondernemende schakel en hét creatieve brein achter alle visuele on- en offline signing op locatie. Je ondersteunt het team van operationele managers en de operationele directie. Jouw veelzijdige takenpakket bestaat onder andere uit de volgende werkzaamheden:

  • Opmaken en implementeren van signing- en presentatiemateriaal voor diverse cateringlocaties;
  • Het uitrollen van vernieuwende (food)concepten op al onze locaties;
  • Het organiseren van operationele activiteiten, zoals medewerkersbijeenkomsten;
  • Beheer van het narrowcastingsysteem en het ontwikkelen van input hiervoor;
  • Ondersteuning aan het operationele directieteam
  • Administratieve taken en voorraadbeheer van signingmaterialen

Wat zijn jouw geheime ingrediënten?

  • Je hebt, net als wij, een enorme passie voor eten en drinken;
  • Je hebt een relevante mbo-opleiding afgerond;
  • Programma’s als Indesign (must), Illustrator (pré) en Photoshop (pré) hebben geen geheimen voor jou;
  • Je bent zeer creatief, nauwkeurig en werkt gestructureerd;
  • Je bent een echte teamplayer en brengt een positieve energie binnen het team;
  • Je toont initiatief, bent ondernemend en een spin in het web;
  • Jouw Nederlands en Engels is van hoog niveau, in woord en geschrift;

Wat serveert SAB Catering?

  • Een veelzijdige, creatieve functie als DTP'er / medewerker binnendienst;
  • Een contract voor 40 uur per week;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een hecht team en informele werksfeer;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een takenpakket met veel verantwoordelijkheid, vrijheid en uitdaging;
  • Informele en energieke bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Gezellige borrels, personeelsuitjes en (sportieve) nevenactiviteiten.

Smaakt deze baan naar meer?
Reageer dan direct via onderstaande button en stuur ons jouw spetterende cv en overtuigende motivatie!

Heb je vragen over de vacature of de sollicitatieprocedure? Wij zijn op alle werkdagen tussen 14.00 – 16.00 uur telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer 073-70 74 145.

SOLLICITEREN
Open sollicitatie
Staat jouw ideale vacature er niet tussen? Stuur dan een open sollicitatie! Zien wij in jou een goede match met SAB Catering? Dan bewaren we jouw open sollicitatie voor onze actuele én toekomstige vacatures. We hopen spoedig contact met jou op te kunnen nemen.

Heb je nog inhoudelijke vragen of jouw sollicitatie of over de procedure? Je kunt ons op alle werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur telefonisch bereiken op 073-612 50 50.

SOLLICITEREN